2009年3月16日 星期一

[新聞] Rosanne談「關Jill」:唔算好大件事 (內文有廣仲)


盧 廣 仲 繼 續 以 「 宅 男 」 形 象 獻 唱 。

2R 黃 婉 君 ( Rosanne ) 與 黃 婉 伶 ( Race ) 前 晚 現 身 台 灣 歌 手 盧 廣 仲 的 演 唱 會 , 提 到 「 關 Jill 」 被 日 本 扣 押 一 事 , Rosanne 說 : 「 佢 係 香 港 藝 人 , 所 以 我 先 特 別 留 意 , 其 實 當 地 又 唔 算 好 大 件 事 。 ( 陳 冠 希 收 到 恐 嚇 呢 ? ) 呢 我 唔 想 再 回 應 。 」 Rosanne 又 坦 言 跟 安 志 杰 有 保 持 聯 絡 , 雖 然 不 知 道 安 志 杰 與 謝 婷 婷 的 關 係 , 但 會 祝 福 兩 人 。

演 唱 會 上 , 陳 奕 迅 、 方 大 同 、 薛 凱 琪 、 周 柏 豪 、 張 繼 聰 及 葛 民 輝 等 亦 有 捧 場 , 廣 仲 除 了 彈 迷 你 木 結 他 外 , 更 特 別 表 演 電 結 他 及 鋼 琴 等 大 騷 才 藝 。 一 向 傻 頭 傻 氣 的 他 在 飲 水 期 間 不 小 心 淋 濕 身 , 惟 有 摸 頭 笑 說 : 「 人 誰 無 過 呢 ? 」 非 常 爆 笑 。 廣 仲 在 慶 功 宴 上 表 示 演 出 值 82.36 分 , 並 透 露 陳 奕 迅 走 入 後 台 邀 他 作 曲 , 令 他 受 寵 若 驚 。

以上轉自: 香港東方日報
http://210.177.167.103/cgi-bin/nsrch.cgi?seq=831334

沒有留言: