2008年12月3日 星期三

[訪問] 烈日當空 - 盧廣仲



忽 然 一 個 盧 廣 仲 , 在 香 港 hit 起 來 。

這 位 來 自 台 南 的 清 新 派 新 人 類 , 樣 子 蠢 蠢 , 永 遠 的 冬 菇 頭 、 永 恆 地 黑 框 大 眼 鏡 , 十 足 十 電 車 男 , 換 是 自 己 的 同 班 同 學 , 唔 蝦 佢 , 會 覺 唔 好 意 思 ! 不 過 傻 頭 傻 腦 背 後 , 盧 廣 仲 有 意 思 過 好 多 人 。

23 歲 的 他 , 憑 〈 早 安   晨 之 美 〉 和 〈 我 愛 你 〉 響 朵 , 先 在 台 灣 彈 起 , 短 短 半 年 吹 埋 過 香 港 , 極 速 開 了 兩 次 音 樂 會 , 爆 足 兩 次 。 仍 讀 大 學 的 盧 廣 仲 , 坦 言 冇 諗 過 要 賺 番 一 大 筆 , 「 這 個 階 段 , 我 肯 定 是 先 讀 書 , 第 二 才 是 工 作 。 因 為 我 是 個 做 事 正 常 的 人 ! 」 可 能 太 多 人 唔 正 常 , 要 捷 徑 要 急 功 , 未 學 行 先 學 走 , 「 清 新 」 兩 字 放 在 盧 廣 仲 身 上 , 才 會 顯 得 更 加 神 聖 。

第 二 次 見 他 , 大 家 熟 絡 了 , 他 的 話 也 多 了 。 在 他 就 讀 的 淡 江 大 學 的 大 球 場 上 拍 照 , 他 說 : 「 我 覺 得 一 邊 跑 、 一 邊 看 太 陽 升 起 來 , 是 一 件 很 美 好 的 事 情 。 」 這 種 文 藝 感 性 , 大 家 都 失 落 了 , 怕 人 話 out 笑 娘 , 盧 廣 仲 不 怕 , 還 面 不 紅 耳 不 熱 大 聲 直 接 對 你 說 。

微 涼 的 秋 , 今 天 的 太 陽 卻 特 別 熾 熱 。

抵 佢 o既 !

受 傷 過

我 跟 盧 廣 仲 第 二 次 面 對 面 做 訪 問 , 我 覺 得 他 今 天 看 起 來 特 別 精 神 。 「 對 呀 , 我 今 天 早 上 7 點 鐘 就 起 床 了 ! 」 不 是 為 返 學 , 只 是 習 慣 。 「 我 每 天 都 大 概 7 、 8 點 就 起 床 , 今 天 早 一 點 , 是 因 為 覺 得 房 間 真 的 太 亂 , 要 收 拾 一 下 ! 」 香 港 的 大 學 生 , 除 非 返 學 , 相 信 冇 乜 人 會 有 早 起 習 慣 吧 !

「 我 的 腳 因 為 曾 經 受 傷 , 現 在 都 不 能 做 太 劇 烈 的 運 動 了 , 好 像 以 前 我 打 籃 球 的 , 而 且 還 蠻 厲 害 啊 , 但 現 在 都 不 能 打 了 , 運 動 對 我 來 說 真 的 很 重 要 嘛 , 所 以 有 時 候 我 會 早 上 5 點 就 爬 起 來 , 然 後 會 去 慢 跑 一 個 小 時 吧 。 我 覺 得 一 邊 跑 、 一 邊 看 太 陽 升 起 來 是 一 件 很 美 好 的 事 情 ! 」

04 年 在 淡 水 發 生 交 通 意 外 , 大 難 不 死 , 不 過 雙 腳 變 成 重 災 區 。 「 那 時 候 真 的 很 怕 , 因 為 我 很 愛 運 動 嘛 , 而 且 我 不 想 變 成 殘 廢 啊 , 所 以 知 道 只 是 要 做 手 術 就 會 好 起 來 , 都 已 經 覺 得 很 好 了 ! 住 了 一 個 多 星 期 醫 院 就 回 台 南 媽 媽 那 邊 , 就 在 那 時 開 始 學 習 結 他 。 」 其 實 意 外 前 , 他 的 表 哥 曾 經 送 過 一 支 結 他 給 他 , 而 且 基 本 彈 法 都 已 經 教 過 , 不 過 真 正 令 他 自 願 拿 起 結 他 去 彈 , 是 他 受 傷 後 , 在 家 休 息 時 的 無 聊 日 子 。 一 彈 就 彈 出 成 名 路 。

盧 廣 仲 的 第 一 張 專 輯 《 100 種 生 活 》 , 在 今 年 5 月 推 出 , 至 今 賣 了 多 少 他 自 己 都 不 知 道 , 不 過 他 慶 幸 的 是 , 公 司 已 經 為 他 準 備 第 二 張 專 輯 。 「 現 在 要 開 始 準 備 第 二 張 專 輯 , 不 過 是 有 點 難 , 因 為 現 在 常 唱 校 園 騷 , 說 實 在 沒 有 太 多 自 己 的 時 間 。 我 的 創 作 都 是 從 自 己 , 或 身 邊 朋 友 的 體 驗 去 寫 的 , 太 忙 的 話 , 當 然 什 麼 都 寫 不 出 來 呀 ! 不 過 下 一 張 的 路 線 , 應 該 還 是 會 跟 第 一 張 差 不 多 。 ( 會 轉 曲 風 , 如 試 唱 重 型 的 rock 歌 嗎 ? ) 可 以 呀 ! 搞 不 好 下 一 首 主 打 歌 就 是 rock 的 ! 不 過 太 rock 的 我 試 過 唱 , 唱 完 之 後 會 喉 嚨 痛 , 所 以 太 rock 的 都 不 行 ! 」
對 呀 對 呀 , 對 呀 對 呀 , 輕 輕 鬆 鬆 咪 襯 你 !


多 得 陳 綺 貞 音 樂 男 友 鍾 成 虎 發 掘 , 盧 廣 仲 先 有 得 出 碟 ! 算 係 半 個 「 師 母 」 的 陳 綺 貞 , 亦 不 時 讚 爆 盧 廣 仲 有 潛 質 。


來 港 在 商 台 舉 行 處 男 音 樂 會 的 盧 廣 仲 , 邀 得 同 樣 唔 靠 樣 的 實 力 派 方 大 同 合 唱 , 一 個 攻 台 、 一 個 攻 港 , 大 家 都 咁 hit 。

百 厭 過

現 就 讀 淡 江 大 學 , 主 修 西 班 牙 文 , 一 個 人 住 在 小 套 房 , 得 張 床 、 一 個 衣 櫃 , 電 腦 加 電 腦 , 就 是 盧 廣 仲 的 家 。 「 剛 搬 進 去 的 時 候 , 其 實 我 買 了 一 台 二 手 的 電 視 機 了 , 不 過 過 了 半 年 都 開 不 到 5 次 , 所 以 就 送 給 朋 友 了 。 我 都 不 看 電 視 的 , 我 覺 得 一 個 人 看 電 視 會 很 空 虛 呀 , 所 以 現 在 電 視 上 有 什 麼 好 看 不 好 看 , 其 實 我 都 不 知 道 , 但 我 會 看 網 路 新 聞 。 」 不 看 電 視 , 但 他 會 單 拖 去 戲 院 睇 戲 。 「 最 近 看 的 一 部 電 影 是 《 囧 男 孩 》 ( 唔 關 香 港 胡 囧 囧 事 , 係 台 灣 一 套 仔 電 影 , 阮 經 天 有 份 客 串 ) , 我 覺 得 超 好 看 耶 ! 我 看 了 2 次 , 一 次 是 自 己 一 個 人 去 的 。 」

家 在 台 南 , 父 母 和 妹 妹 住 在 老 家 , 盧 廣 仲 跟 家 人 關 係 密 切 。 「 爸 爸 媽 媽 從 小 都 不 會 迫 我 做 什 麼 , 好 像 有 些 父 母 會 迫 他 們 的 孩 子 讀 書 , 或 是 要 學 什 麼 , 但 我 跟 家 人 的 生 活 方 式 就 是 講 道 理 , 會 討 論 , 我 覺 得 我 是 蠻 自 由 , 幸 福 的 ! 」 台 灣 大 部 分 大 學 生 都 是 半 供 讀 , 生 於 小 康 之 家 的 他 明 顯 幸 福 。 「 我 爸 是 開 工 廠 的 , 是 做 螺 絲 的 , 而 我 媽 就 幫 他 呀 , 不 算 是 有 錢 , 但 ok 啦 !

「 我 記 得 小 時 候 , 大 概 7 、 8 歲 , 我 都 會 拿 媽 媽 的 化 妝 品 去 畫 妹 妹 的 臉 , 塗 口 紅 , 又 畫 她 的 臉 , 總 之 想 起 來 都 會 覺 得 那 時 候 她 的 臉 很 搞 笑 ! 不 過 被 我 媽 發 現 之 後 , 就 給 她 打 到 半 死 , 她 生 氣 我 弄 到 妹 妹 這 樣 , 又 可 能 是 生 氣 我 弄 壞 了 她 的 化 妝 品 吧 , 哈 哈 ! 以 前 我 還 打 過 架 , 國 小 時 跟 一 個 很 大 隻 的 同 學 打 , 因 為 他 欺 負 同 學 嘛 , 就 去 揍 他 , 結 果 給 打 輸 了 , 就 跑 回 家 哭 , 現 在 想 起 來 都 覺 得 很 好 笑 ! 」

出 道 以 來 , 盧 廣 仲 其 實 賺 錢 不 多 。 「 我 不 知 道 我 到 現 在 賺 了 多 少 , 因 為 我 的 錢 都 放 在 公 司 幫 我 開 的 那 個 戶 口 面 , 這 樣 很 好 呀 , 因 為 我 是 個 身 上 有 多 少 錢 就 會 花 光 的 人 , 所 以 身 上 沒 有 錢 就 最 好 ! 不 過 有 時 候 還 是 會 在 網 路 上 買 了 很 多 無 聊 的 東 西 , 而 且 通 常 買 回 來 都 是 沒 有 用 , 要 不 然 就 覺 得 跟 在 網 路 上 不 一 樣 , 然 後 送 給 同 學 , 所 以 錢 都 不 要 給 我 ! 」


我 覺 得 一 邊 跑 、 一 邊 看 太 陽 升 起 來 是 一 件 很 美 好 的 事 情 ! 我 都 不 看 電 視 的 , 我 覺 得 一 個 人 看 電 視 會 很 空 虛 呀 !


校 園 騷 王 盧 廣 仲 , 每 次 出 現 校 園 騷 必 爆 , 誇 到 女 歌 迷 衝 上 台 攬 住 佢 , 幾 有 market 。 台 灣 《 蘋 果 日 報 》 圖 片

戀 愛 過

23 歲 的 盧 廣 仲 , 一 日 未 畢 業 , 其 實 一 日 都 未 諗 將 來 。 「 讀 書 就 好 像 一 個 使 命 , 這 是 每 一 個 人 都 要 做 的 事 情 。 」 咁 拍 拖 、 結 婚 呢 ?

「 我 有 談 過 2 次 戀 愛 ! 不 過 又 好 像 不 是 。 」 我 聽 完 他 那 所 謂 「 愛 情 」 , 其 實 真 係 冇 ! 「 第 一 次 是 在 國 中 ( 大 概 13 、 14 歲 ) , 跟 那 個 她 很 聊 得 來 , 常 常 講 電 話 , 那 時 候 電 話 真 的 講 很 多 , 不 過 其 他 什 麼 的 都 沒 有 做 過 就 是 了 , 過 一 陣 子 之 後 又 沒 有 講 那 麼 多 , 就 好 像 是 分 手 了 ! 」 講 電 話 當 談 戀 愛 , 會 唔 會 純 呢 又 ?
「 另 外 一 次 是 在 高 中 ( 17 、 18 歲 ) , 那 時 候 都 是 一 樣 講 電 話 , 不 過 我 們 有 到 外 面 逛 街 , ( 有 牽 手 嗎 ? ) 有 啊 ! 不 過 我 們 只 一 起 逛 過 一 次 街 ! 哈 哈 ! 所 以 她 是 逛 過 街 、 牽 過 手 的 同 學 了 ! 後 來 好 像 大 家 都 知 道 不 是 那 一 回 事 就 沒 了 ! 」 聽 完 之 後 , 我 呆 呆 , 他 自 己 已 尷 尬 得 地 笑 了 出 來 !

冇 同 女 生 真 正 過 電 , 會 有 同 性 戀 疑 雲 嗎 ? 「 不 是 , 我 是 喜 歡 女 的 ! 不 過 以 前 我 試 過 被 誤 會 了 ! 因 為 高 中 的 時 候 我 有 一 個 很 要 好 的 男 同 學 , 我 以 前 常 到 他 家 , 有 一 次 我 進 他 房 間 嘛 , 結 果 他 的 媽 媽 就 很 小 聲 的 問 : 『 廣 仲 是 不 是 … … 』 , 那 時 候 我 聽 到 嘛 , 所 以 我 就 立 刻 跟 伯 母 說 : 『 我 是 喜 歡 女 生 的 啊 ! 』 」
不 過 要 做 盧 廣 仲 女 朋 友 , 其 實 都 唔 易 。 「 我 喜 歡 小 眾 的 , 樣 子 沒 關 係 , 但 要 聰 明 的 , 想 法 要 有 很 多 , 就 不 是 在 街 上 一 般 可 以 看 得 到 的 , 美 眉 的 那 一 種 都 不 適 合 我 。 ( 和 你 一 樣 頭 髮 、 黑 框 眼 鏡 的 好 不 好 ? ) 這 樣 好 似 有 點 恐 怖 耶 , 不 過 就 是 小 眾 , 有 自 己 獨 特 的 風 格 吧 。 」

睇 怕 , 盧 廣 仲 應 該 仲 要 做 多 幾 年 寡 仔 先 得 喇 ! 愛 情 世 界 , 當 歌 詞 寫 罷 啦 !


我 是 喜 歡 女 的 ! 不 過 以 前 我 試 過 被 誤 會 了 !


4 歲 時 的 盧 廣 仲 , 冇 黑 超 , 不 過 有 冬 菇 頭 , 可 見 呢 個 頭 陪 o左 佢 廿 幾 年 喇 !


處 男 碟 《 100 種 生 活 》 講 愛 情 講 早 餐 , 引 來 唔 少 人 有 feel 兼 有 共 鳴 ! 夠 生 活 化 , 無 聊 都 當 寶 !



冬 菇 頭

我 每 次 做 訪 問 , 例 必 會 望 住 對 方 雙 眼 , 有 誠 意 、 有 禮 貌 嘛 。 不 過 今 次 訪 問 盧 廣 仲 , 我 冇 辦 法 唔 望 實 佢 個 髮 型 。

呢 款 冬 菇 頭 , 其 實 久 不 久 都 會 在 街 上 見 到 , 不 過 要 襯 到 咁 絕 , 真 係 好 想 望 多 兩 眼 , 講 到 尾 , 盧 廣 仲 除 唱 得 之 外 , 外 形 都 留 下 一 個 好 深 刻 印 象 。

今 次 訪 問 , 我 有 幾 下 真 係 忍 唔 住 走 去 摸 佢 個 頭 , 咁 當 然 係 真 髮 啦 , 他 還 說 每 次 醒 沖 個 涼 、 吹 個 頭 就 出 得 街 , 夠 晒 方 便 。 其 實 呢 個 獨 特 look 就 令 人 入 腦 好 多 , 我 諗 呢 個 唔 多 唔 少 都 係 一 個 計 算 !
抵 佢 o既 !

撰 文 : 蘇 詠 詩 ( 台 灣 )
攝 影 : 林 子 賢 ( 台 灣 )

以上摘自: 香港雜誌FACE 第80期 [2008/12/3 出版]

沒有留言: