2009年2月23日 星期一

[新聞] 盧 廣 仲 食 龍 蝦 丸 嗌 好 波


盧 廣 仲 和 冬 菇 頭 模 特 兒 及 小 朋 友 同 場 , 場 面 惹 笑 。


台 灣 歌 手 盧 廣 仲 即 場 自 彈 自 唱 , 現 場 觀 眾 和 fans 即 掌 聲 四 起 。


盧 廣 仲 食 龍 蝦 丸 嗌 好 波

台 灣 歌 手 盧 廣 仲 昨 日 於 灣 仔 一 間 舊 式 茶 餐 廳 , 為 下 月 14 日 假 九 龍 灣 Star Hall 舉 行 的 「 盧 廣 仲 100 種 生 活 演 唱 會 」 率 先 開 發 佈 會 。
大 會 安 排 了 與 盧 廣 仲 髮 型 相 似 的 外 籍 模 特 兒 及 小 朋 友 送 上 美 食 , 其 間 模 特 兒 餵 廣 仲 食 龍 蝦 丸 時 , 在 場 有 人 大 叫 好 波 , 他 又 跟 一 齊 叫 「 好 波 」 , 場 面 搞 笑 。

盧 廣 仲 表 示 一 直 都 很 喜 歡 茶 餐 廳 的 美 食 , 他 說 : 「 我 試 過 在 台 灣 光 顧 茶 餐 廳 , 但 香 港 的 好 吃 很 多 , 我 最 愛 吃 菠 蘿 油 和 餐 蛋 飯 。 」

唱 許 冠 傑 作 品

此 外 , 盧 廣 仲 表 示 仍 在 考 慮 於 演 唱 會 上 獻 唱 廣 東 歌 , 他 說 : 「 我 不 太 懂 廣 東 話 , 如 果 要 唱 的 話 會 選 許 冠 傑 的 歌 。 上 次 來 香 港 時 , 歌 迷 送 我 廣 東 話 的 發 音 卡 , 我 看 不 懂 , 相 信 要 找 真 人 來 教 我 。 」 採 訪 、 攝 影 : 李 珮 洳

以上轉自: 香港蘋果日報

沒有留言: