2008年10月6日 星期一

[訪問] 盧廣仲 大細路





做新人o既壓力真係好大,出碟會驚銷量唔好,出席公開場合又怕講o野,就算第1張碟賣得唔錯,絕對唔可以掉以輕心,要保持曝光率,又要為下一張專輯搞搞新意思,總之壓力大到就快爆炸。

然而作為新人o既盧廣仲卻無以上問題,你可以話佢神經太大條,感受唔到,但佢卻笑笑口話:「我沒有想這麼多,只是做自己喜歡的事。」咩都唔理,純按喜好去做事,本來只係細路仔o既專利,但廣仲呢個大細路做起上o黎,卻無任何突兀之處,強呀!

被樂理考起

好多人小時候都有過叛逆期,但廣仲就話自己係個乖小孩,一直好聽父母話,所以同父母感情好好,唯一令佢o地擔心過o既事就只有出車禍o個次。

「發生車禍的時候,我在台北,家人在台南,他們一聽到我出車禍,平時從台南到台北開車要4至5個小時,那次他們開很快,2個小時就到了,很誇張。所以我會好好照顧身體,不讓他們擔心才是孝順他們的好方法。」

雖然係個乖寶寶,但遇到唔鐘意o既事,廣仲都會直接同父母反映,唔會收埋o係個心入面。「小時候,我有學鋼琴,到3年級時要學樂理,老師要我寫功課,我覺得好煩,沒有寫,每次去上課時都沒有交。有一次上鋼琴課前,我就跟媽說不想學。媽就問我:「你確定不要學?」「我確定!」之後就再沒有學了。」但既然做o左歌手,廣仲不但打算練好結他技巧,重考慮學番鋼琴添!

而小時候o既廣仲,同其他男仔一樣,都好鐘意玩機械人,重為此作o左首歌,叫<無敵鐵金剛>。「那時候我爸買了鐵金剛(港叫鐵甲萬能俠)給我,我很喜歡,希望長大出社會後,可以跟我爸爸和爺爺般,可以負擔起家庭,買鐵金剛給自己的小孩玩,我覺得這是很cool的男生會做的事情。」嘩… …廣仲又孝順父母,又錫自己o的仔女,絕對係好老公人選啦!

唔做歌手做村長

音樂人對聽歌總有一套特別準則,而廣仲o既準則好簡單,只有兩個字──好聽。「我聽歌都好亂,只要是好聽的就會聽,但說到影響自己最深的,應該算是美式吧,從小就跟我媽一起聽英文歌,像Ray Charles,那些歌詞都很簡單,只有幾句一直在重複,所以我寫詞都偏向淺白。」

就算由學生變做歌手,廣仲o的同學對佢都好似以前咁,唔會特別禮遇,亦唔會巴結,唯一一樣o野唔同只係會好出力幫佢宣傳。或者正因為大家對佢o既態度無變過,所以佢對別人o既態度都係無變,依然咁為人設想。「好想之前去台大結他社會巡迴演出,表演前遇上停電,修理了好久都還是沒有電,最後沒有辦法,我就拿著結他走到台下,坐在人群中間唱。」

不過,做唔到歌手,廣仲亦無諗過o係台北生活,反而想返到鄉下,享受清靜o既日子。

「在都市比較緊張,自己也不太願意出門。如果回到台南老家,我反而會多出門走走,更有可能去選村長吧!因為選中會得到機車,每戶人家結婚時更會請村長去吃飯,感覺蠻不錯呢!」哈……如果由廣仲做村長,相信全村人都會識唱「對呀對呀」!


小圖一:廣仲由結他社出身,難怪一眾結他社凐員都勁愛佢呀!
小圖二:廣仲收到老闆送出o既巨大無敵鐵金剛,自然笑到入心。


以上摘自: 香港雜誌新monday vol.418 [TOP vol.29] (2008年10月3日出版)

沒有留言: