2008年10月14日 星期二

[訪問] 早安,宅男之美 盧 廣 仲


173cm 唔 算 高 大 威 猛 , 盧 廣 仲 唔 只 死 台 妹 , 連 仔 都 爭 住 認 係 歌 迷 , 佢 自 爆 : 「 常 有 男 粉 絲 在 廁 所 認 出 我 , 當 場 要 求 簽 名 、 握 手 , 還 未 洗 手 就 要 握 手 , 實 在 太 髒 , 哈 哈 ! 」


本 來 2 個 星 期 前 香 港 處 男 獻 唱 , 因 為 海 高 斯 吹 走 了 。 先 扮 Vitas ( 俄 羅 斯 歌 手 ) 唱 歌 , 勁 高 音 , 俾 人 放 上 YouTube 勁 forward , 再 見 真 章 的 〈 我 愛 你 〉 、 〈 早 安 , 晨 之 美 〉 , 無 鬼 聊 歌 詞 , 但 又 講 中 晒 界 心 聲 , 盧 廣 仲 就 咁 彈 起 。 首 張 正 式 大 碟 《 100 種 生 活 》 , 今 年 5 月 推 出 至 今 在 台 賣 過 2 萬 5 張 , 極 受 台 灣 U 仔 U 女 歡 迎 , 香 港 旋 風 近 月 殺 埋 身 , 當 然 一 身 獨 特 宅 男 造 型 係 佢 「 簽 名 式 」 , 粗 框 眼 鏡 冬 菇 頭 加 old school 衫 褲 , 上 週 六 終 於 冇 受 颱 風 影 響 , 在 商 台 後 花 園 開 騷 , 呢 期 最 hot , 唔 係 佢 , 諗 唔 到 第 2 個 。

Profile
姓 名 : 盧 廣 仲
年 齡 : 23 歲
學 歷 : 台 灣 淡 水 淡 江 大 學 西 語 系 四 年 級 生 ( 主 修 西 班 牙 文 )
音 樂 之 路 : 04 年 大 學 一 年 級 , 仍 讀 電 工 系 的 他 , 遇 上 車 禍 , 幾 乎 搞 到 冇 命 , 住 了 成 年 醫 院 , 其 間 無 事 忙 拎 起 支 結 他 苦 學 , 一 彈 上 癮 , 不 斷 作 曲 。 入 行 經 過 : 06 年 開 始 不 斷 參 加 大 學 歌 唱 比 賽 , 得 了 創 作 及 獨 唱 冠 軍 , 在 政 大 金 旋 獎 ( 唔 少 台 灣 音 樂 人 在 此 揀 蟀 ) , 創 作 組 冠 軍 和 人 氣 獎 , 得 製 作 人 鍾 成 虎 ( 陳 綺 貞 男 友 ) 賞 識 , 簽 約 旗 下 , 正 式 入 行 。
出 過 唱 片 : 〈 淵 明 〉 單 曲
〈 早 安 , 晨 之 美 〉 單 曲
〈 啊 ! 大 岩 壁 〉 單 曲
《 100 種 生 活 》 專 輯


上 週 六 來 港 出 席 商 台 迷 你 音 樂 會 , 盧 廣 仲 怕 醜 仔 上 身 唔 敢 多 講 , 但 一 起 結 他 就 醒 神 , 你 睇 佢 個 樣 幾 肉 緊 。




八 百 度
我 比 你 們 都 幸 福 / 運 。 盧 廣 仲 在 上 週 六 商 台 後 花 園 處 男 音 樂 會 的 前 三 天 , 我 已 在 台 灣 感 受 了 他 的 現 場 魅 力 。 眼 前 23 歲 的 盧 廣 仲 , 戴 住 八 百 度 超 大 黑 框 眼 鏡 配 雙 豆 豉 眼 , 由 她 媽 媽 早 在 國 小 時 為 他 設 計 的 冬 菇 髮 型 , 永 遠 襯 古 tee 加 短 打 ( 冬 天 還 是 會 穿 長 褲 , 但 表 演 除 外 ) , 再 加 長 度 固 定 波 襪 ( 講 明 不 是 足 球 襪 , 只 是 普 通 運 動 長 襪 ) , 講 真 , 絕 對 騎 呢 。 「 給 人 家 笑 當 然 有 , 喔 , 不 過 我 倒 覺 得 沒 關 係 呀 , 不 要 放 太 多 負 能 量 就 是 了 ! 」 邊 講 邊 笑 , 足 夠 放 一 個 大 拳 頭 的 口 , 他 是 台 灣 最 潮 宅 男 ( 港 稱 電 車 男 ) 。 當 我 第 一 次 花 3 分 鐘 去 聽 他 的 歌 〈 早 安 , 晨 之 美 〉 , 直 覺 青 春 就 是 這 樣 嘛 , 可 以 很 無 聊 , 再 聽 埋 〈 我 愛 你 〉 , 那 種 直 接 怎 不 叫 人 感 動 ! 跟 宅 男 做 訪 問 , 原 來 會 很 high , 他 走 路 時 笨 笨 的 , 即 使 拿 結 他 都 不 會 生 動 得 多 少 , 答 題 前 例 必 想 幾 秒 加 傻 笑 。 「 還 沒 有 想 過 要 改 變 形 象 啊 , 我 覺 得 這 樣 很 好 , 這 是 我 自 己 嘛 , 眼 鏡 夠 大 我 才 有 安 全 感 , 所 以 我 蠻 怕 要 脫 下 它 , 長 襪 子 都 是 同 一 道 理 。 」 在 淡 江 大 學 讀 西 班 牙 文 四 年 級 的 盧 廣 仲 , 被 人 笑 慣 了 。 「 以 前 有 , 就 算 在 路 上 都 會 有 人 回 頭 看 我 , 但 沒 錯 呀 , 我 自 己 都 會 跟 笑 , 我 就 是 這 個 樣 子 ! 現 在 我 看 過 路 上 有 人 裝 扮 跟 我 差 不 多 耶 , 應 該 人 家 都 覺 得 ok 吧 ! 」 真 宅 男 , 完 全 陶 醉 在 自 己 的 世 界 。

盧 廣 仲 出 騷 例 牌 擘 大 口 唱 海 豚 音 , 講 親 就 要 住 個 嘴 做 怕 醜 仔 , 仲 例 必 帶 埋 條 私 家 大 毛 巾 上 台 抹 汗 , 衫 褲 襪 就 在 古 店 搞 掂 , 份 人 好 鬼 統 一 。


八 百 度 近 視 , 可 能 遲 一 點 會 去 做 激 光 。 痛 ? 我 不 怕 ! 不 知 道 耶 ! 理 想 的 女 朋 友 喲 … … 不 知 道 耶 ! 喔 喔 !


私 家 抹 汗 巾


歌 迷 以 大 學 生 居 多 , 上 週 三 ( 8 日 ) 晚 盧 廣 仲 台 北 銘 傳 大 學 出 席 校 園 騷 , 女 粉 絲 個 個 仆 到 台 前 潮 拜 , 反 應 勁 過 壓 軸 舞 王 潘 瑋 柏 。 睇 佢 唱 到 格 肋 底 都 濕 晒 , 就 知 佢 出 力 。 我 可 能 是 個 宅 男 呀 , 沒 關 係 呀 , 開 心 就 好 啦 !

白 日 夢
高 中 才 體 驗 初 戀 的 盧 廣 仲 , 坦 承 拍 過 兩 次 拖 , 現 在 single 。 愛 情 , 是 他 創 作 的 一 部 分 。 「 創 作 有 加 自 己 的 感 覺 , 還 有 自 己 的 幻 想 。 」 從 小 到 大 不 愛 人 多 的 地 方 , 家 在 台 南 , 現 在 自 己 一 個 人 搬 到 台 中 讀 書 就 更 似 宅 男 。 「 我 不 愛 逛 街 , 放 學 都 想 盡 快 回 去 , 上 網 或 是 想 什 麼 , 就 無 聊 呀 , 喔 喔 。 我 愛 幻 想 , 做 白 日 夢 之 類 。 不 過 現 在 放 學 要 去 演 唱 , 沒 時 間 閒 , 白 日 夢 都 變 成 晚 上 的 夢 , 我 真 的 每 一 晚 都 會 做 夢 ! 」 宅 男 世 界 , 見 步 行 步 。 「 不 知 道 將 來 要 怎 樣 , 還 要 多 讀 一 年 才 畢 業 , 畢 竟 讀 書 就 像 個 使 命 , 但 現 在 當 歌 手 就 覺 得 很 好 玩 , 喔 喔 ! 選 西 班 牙 文 是 因 為 不 會 有 太 多 人 選 這 一 科 , 很 酷 耶 ! 學 業 是 有 一 點 點 影 響 , 現 在 得 到 65 分 就 已 經 很 ok 了 。 」 一 日 宅 男 , 一 世 電 車 男 。 盧 廣 仲 的 分 別 , 就 是 他 不 會 講 就 無 敵 、 做 就 有 心 無 力 , 發 白 日 夢 咩 , 就 當 歌 詞 咁 寫 埋 出   唱 埋 出 埋 碟 ! 唔 好 真 係 齋 hea 呀 , 有 呢 個 宅 男 新 指 標 , 其 他 人 明 唔 明 ?

宅 男 之 家
睇 完 盧 廣 仲 校 園 騷 , 記 者 直 踩 到 佢 工 作 室 , 放 假 唔 使 返 大 學 宿 舍 住 盧 廣 仲 , 只 會 一 日 匿 呢 個 workshop , 佢 可 以 全 日 不 停 上 網 , 最 愛 上 台 灣 聯 校 討 論 網 《 PTT 》 ( 右 圖 ) 同 班 U 仔 交 流 玩 電 玩 及 模 型 心 得 , 名 副 其 實 電 車 男 。 紅 都 照 用 2 年 前 VAIO notebook , 真 慳 家 !


Sony VAIO VGN-TX46


最 愛 U 仔 網

盧 廣 仲 對 我 講 : 「 歌 曲 創 作 靈 感 多 來 自 生 活 , 每 次 有 靈 感 到 即 抄 下 來 。 」 雖 然 性 格 同 外 形 好 「 宅 男 」 , iPod 面 竟 有 rap 霸 Eminem 及 加 拿 大 歌 王 Daniel Powter 歌 , 範 圍 好 廣 泛 。






四 歲 冬 菇 樣

醒 你 宅 男 簽 名 CD
上 週 盧 廣 仲 來 港 , 唔 少 粉 絲 都 爭 住 佢 簽 名 , 但 唔 到 仲 有 機 會 , 今 期 《 FACE 》 將 送 出 由 盧 廣 仲 親 筆 簽 名 《 100 種 生 活 》 大 碟 5 張 , 請 填 上 姓 名 及 聯 絡 電 話 , 寄 將 軍 澳 郵 政 信 箱 65207 號 《 FACE 》 編 輯 部 , 信 封 面 請 註 明 「 取 盧 廣 仲 簽 名 CD 」 , 先 到 先 得 。






以上摘自: 香港雜誌FACE 第73期

1 則留言:

匿名 提到...

靈魂大
這一期新monday也有廣仲
但我朋友說買了會給我
所以我沒有買
麻煩你po了